top of page

FAQ

Vi är här för att hjälpa dig och besvara dina frågor.
Har du några frågor eller vill veta mer om PayZlip? Kolla in vår FAQ nedan eller hör av dig till oss så hjälper vi dig.

Mail: info@payzlip.se
Telefon: 042-449 46 96

  • Kommer jag automatisk debiteras efter 1 månadens gratis-period?
    Nej, när provperioden är över kan du antingen välja att fortsätta med PayZlip eller inte.
  • När kommer jag debiteras för PayZlip?
    Du kommer debiteras i början av varje månad, i förskott.
  • Har PayZlip en startavgift/installationsavgift?
    Nej, vi har varken startavgifter/installationsavgifter eller komma igång kurser.
  • Kommer jag automatisk debiteras efter 1 månadens gratis-period?
    Nej, när provperioden är över kan du antingen välja att fortsätta med PayZlip eller inte.
  • Vilka användare debiteras?
    Varje anställd som läggs till i PayZlip räknas som en användare och kommer inkluderas automatiskt i din månatliga faktura.
  • Är PayZlip molnbaserat?
    Ja, administratörskonsolen är en webbaserad molntjänst som du kan komma åt i vilken webbläsare som helst och från vilken enhet som helst.
  • Kan min externa löneansvariga (redovisningskonsult/lönekonsult) använda mitt PayZlip-konto?
    Ja, du kan hantera och betala löner för flera företag med ett konto, kostnadsfritt.
  • Behöver jag kunskap inom lönehantering för att använda PayZlip?
    Nej, du behöver inga förkunskaper inom lönehantering, PayZlip är lätt att använda och vi hjälper dig att komma igång. Allt du behöver veta är är din anställdas anställningsavtal.
bottom of page