









Hjälp era kunder arbeta smartare med lön
Med PayZlip får era kunder ett system som fungerar i vardagen samtidigt som ni som byrå får kontroll och överblick.
Kunderna rapporterar enkelt tid, frånvaro och utlägg direkt i systemet. Underlagen uppdateras direkt och är alltid redo för lönekörning och granskning. Ni slipper jaga information och både ni och kunden får insyn i lönekostnaderna innan löning.
Ett system för hela löne-processen
Erbjud era kunder ett system för hela löneprocessen. Tidrapportering, utlägg, lönekörning och lönebesked finns samlat i samma plattform till ett tydligt och förutsägbart pris. Som byrå kan ni enkelt växla mellan olika kunder i systemet utan att tappa struktur eller överblick.


Automatiserat lönearbete för byrå och kund
Med PayZlip sparar både du och dina kunder tid på administration. Med automatiska löneberäkningar & lönebesked (inklusive OB, utlägg etc.) slipper ni lägga tiden på manuellt arbete. Allt uppdateras även i realtid.


Lön-appen gör samarbetet enklare
Kundernas anställda får ett verktyg för allt som rör deras lön. I appen kan de rapportera tid, frånvaro och utlägg direkt. Här ser de även alla lönebesked, semesterdagar och kan följa deras kommande lön uppdateras i realtid.
Sömlösa integrationer
Vi erbjuder smidiga integrationer till Skatteverket, Fora, Collectum, HR-system och många fler. Kontakta oss om du vill veta mer om en specifik integration.

Varför välja PayZlip?
FÖRENKLA DIN LÖNEHANTERING
Därför väljer redovisningsbyråer inte bara vårt system, utan även oss som leverantör.


