top of page
Redovisningsbyrå?
Klara, Färdiga,
Lönefil skickad.

Oavsett om ni kan löner eller inte så minskar PayZlip stressen, administrationen och ökar er och era kunders kontroll.

Open Space Office_edited_edited_edited.jpg
ans_edited.jpg
Nordic SeaFarm.png
Ponty.png
SwedQ.png
HIF.png
Kipa.png
Qvalia.png
ECIT.png
Däckline.png
Tillväxt Helsingborg.png
ans_edited.jpg
En lösning för hela löneflödet

Med PayZlip behöver du bara ett verktyg för att hantera hela löneprocessen. Från tid- och frånvarorapportering till utläggshantering och automatiska lönespecifikationer. Genom att samla allt i en enkel lösning kan du betala ut löner med bara några klick, systemet automatiserar resten.

Tid, frånvaro, utlägg

Medarbetare kan enkelt rapportera tid, frånvaro, utlägg och körersättning via appen eller på datorn. Med en tydlig översikt och smidiga attestflöden har du alltid kontroll över medarbetarnas rapportering.

Varför välja PayZlip?

FÖRENKLA DIN LÖNEHANTERING

Därför väljer redovisningsbyråer inte bara våra funktioner, utan även oss.

Flytthjälp

Personlig service

Allt- i- ett

Ingen bindningstid

Automatiserat löneflöde

FÖRENKLA DIN LÖNEHANTERING

Med PayZlip sparar både du och dina kunder tid på administration. Med automatiska löneberäkningar & lönebesked (inklusive OB, utlägg etc.) slipper ni lägga tiden på manuellt arbete. Allt uppdateras även i realtid.

Admin
Automatiserat OB-tillägg

Inga fler manuella genomgångar av tidrapporter. Skapa olika OB-scheman, definiera ersättningsreglerna och luta dig tillbaka medan PayZlip automatiskt lägger till OB-tillägg baserat på medarbetarnas tidrapportering.

Uppdaterat i realtid

FÖRENKLA DIN LÖNEHANTERING

Med PayZlip behöver du inte vänta på en lönekörning för att se kostnaden. Du och din kund kan se live hur mycket som ska betalas ut i löner. På samma sätt kan anställda se sin lön uppdateras direkt efter varje tid- eller frånvarorapport.

Dashboard.png
Erbjud era kunder...

Mer rådgivning, mindre administration.

Med smarta automatiseringar och alla funktioner i ett kan ni lägga tid på kunden, inte på administrationen.

Ökad transparens, ökat förtroende.

Med vår Anställd app kan anställda direkt se deras kommande lön, semesterdagar, komp, etc. och hur den förändras efter varje tidrapport.

Ge insikter & arbeta proaktivt.

Erbjud era kunder insikter i realtid och möjligheten att kunna arbeta proaktivt tillsammans.

Ett system,
ett pris,
allt ingår.

FÖRENKLA DIN LÖNEHANTERING

Få full kontroll över hela löneprocessen i ett och samma system och till ett pris. Inga extra funktioner eller dolda kostnader.

Partnerskap

​​

  • Få rabatter

  • Personlig kontaktperson

  • Komma igång hjälp, vid ny kund.

  • Flytthjälp för byrån & kunder.

  • Tyck till om kommande funktioner.

  • Bli en del av vårt Community​.

Kostnadsfritt

Bli en del av oss

bottom of page