









Hjälp era kunder i rätt tid
Allt fler byråer lämnar pappershögar och eftersläpande rapporter bakom sig.
Med PayZlip kan ni följa kundernas lönekostnader, tid och frånvaro direkt utan att vänta på månadsskiftet. Hjälp era kunder i realtid och skapa nya rådgivningsmöjligheter.

Automatiserat löneflöde, mindre stress.
Med PayZlip sparar både du och dina kunder tid på administration. Med automatiska löneberäkningar & lönebesked (inklusive OB, utlägg etc.) slipper ni lägga tiden på manuellt arbete. Allt uppdateras även i realtid.
Allt i ett – en plattform för hela byrån
Med PayZlip har du ett system för allt som rör lön i samma system.
Tidrapportering, utlägg, lönekörning, rapporter och lönebesked, allt finns samlat i samma system och till ett fast pris.



Lön-appen gör samarbetet enklare
Kundernas anställda rapporterar tid, frånvaro och utlägg direkt i PayZlip-appen. Du slipper jaga underlag och får automatiskt allt du behöver – klart för granskning.
Varför välja PayZlip?
FÖRENKLA DIN LÖNEHANTERING
Därför väljer redovisningsbyråer inte bara vårt system, utan även oss som leverantör.
Flytthjälp
Personlig service
Allt- i- ett
Ingen bindningstid
Alla funktioner,
ett pris.
Hos PayZlip är alla funktioner inkluderat i priset. Enkelt, tydligt och transparent. Som det borde vara.
99 kr
Ingen bindningstid
MÅN / LÖNEBESKED


